vrijdag 30 december 2016

2016 is bijna gedaan ... welkom 2017

Nog 2 daagjes en dan leven we in 2017.

Ik zag net dat ik blijkbaar nog heel wat blogachterstand heb. Veel naaiwerkjes en andere creatieve spulletjes en uitstapjes heb ik nog niet gepost. Foei ... Ik weet het ... het brak me een beetje aan energie de laatste maanden.

Maar ga er nog eens alles proberen op te zwieren.

Ben ook al gestart met mijn goede voornemens voor 2017. Afgelopen maandag mij ingeschreven voor het project "Oud-Turnhout beweegt" zodat ik de eerste maanden het nieuwe jaar al zeker wat ga bewegen :-).
En ander goed voornemen is weekmenu's. De weekmenu-kalender van Mme ZsaZsa rolt hier nu uit de printer en de menu voor de eerste week is opgemaakt.

Ik wens jullie een fijn 2017 vol met liefde en een goede gezondheid, veel creativiteit en familiegeluk.

Tina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten