donderdag 26 november 2015

Verjaardagen...

In het begin van het jaar spraken we af dat we voor elkaar een cadeautje ging maken.
Er mochten gekochte dingen bijzitten maar er moest zeker iets zelfgemaakt bijzitten.

De eerste die aan de beurt kwam was ZoĆ«.  Ik wist al een hele tijd wat ik wou maken alleen kon ik nergens kleine diertjes vinden. En toen plots zag ik ze liggen.
Klaar voor actie

Eerst de dekseltjes en de diertjes apart blauw gespoten. Dan erop geplakt en nog eens erover gespoten.

 
In de Hema zag ik een pot staan  waar alles al in zit voor koekjes te maken.
Superhandig en leuk.
 


En op de valreep zag ik nog flex liggen. Ook altijd handig om in huis te hebben.
Ik ben best tevreden over het resultaat. Op naar de volgende.  Zal al rap zijn, aangezien Tina volgende week al jarig is.


1 opmerking:

  1. Knap gedaan Kristien! Zo'n potten met figuurtjes op staan ook nog op mijn to-do lijstje!!

    BeantwoordenVerwijderen