zaterdag 31 oktober 2015

Vakantie ... schattenjacht ... of mooier gezegd geocaching

Na een drukke maand oktober op het werk met 2 grote deadlines dankzij onze beste vriend de fiscus ben ik samen met de zoon een weekje thuis. Quality time met ons 2tjes. Liever met ons 3tjes maar de papa moet helaas werken.

Vrijdagochtend onderweg hoorde ik Frank, de weerman zeggen op de radio dat het nog een heel week goed weer gaat worden. Dus oeps daar gaan mijn ideetjes voor de vakantie. We gaan nog even profiteren van het mooie weer maar verder dan een boswandeling en fietstocht kwam ik niet.

Mijn hersenen kronkelde even en iets later wist ik het ... geocaching. De voorbereidingen zijn getroffen: appje gedownload op mijn smartphone. Al wat gelezen hoe het werkt.

Nog schatten zoeken om in de doos te steken en we kunnen vertrekken.

Iemand tips voor beginnelingen? Waar we op moeten letten?





Laat jullie zeker weten wat we ervan vonden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten