zondag 27 september 2015

Naailes part I

Woensdag was het zover ... de eerste naailes van een reeks van 7 gegeven onder begeleiding van Saskia, van de stoffenwinkel en webshop Juffertje Uil in Geel.

Om half 7 vertrokken schoonmama en ik richting Dessel waar de lessen plaatsvinden. Ik startte er met mijn Julia-sweater van Compagnie M. Saskia raadde me aan om hem met de overlock in elkaar te zetten. Had schrik want heb nog nooit met een overlock gewerkt en als je niet recht doet, snijdt de overlock een stuk stof weg. Twijfelde want ken mezelf :-). Maar uiteindelijk toch achter de overlock gaan zitten en mijn schrik overwonnen.


Met dank aan Saskia voor de foto
Zo ver sta ik na 1 naailes:




En nu aftellen naar woensdag, zodat ik hem verder kan afwerken.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten