donderdag 16 april 2015

Moederdagcadeau: part I

Stientje en ik gaan morgen met de kids knutselen. Stientje had een leuk ideetje gevonden op Pinterest wat we konden doen. Dus eerst al wat geprobeerd zodat we morgen niet meer moeten uitzoeken hoe het allemaal moet.

Toen bedacht ik me dat het eigenlijk wel een leuk moederdagcadeau voor de grootmoeders en de overgrootmoeder is. Dus alles maal 3.


Hier al een kleine fototutorial van wat we aan het maken zijn:

Ik ben de vouwblaadjes van Hema gaan kopen zodat ik zelf geen vierkantjes meer moet maken en direct kan starten.










Stap 1:


Stap 2:


 Doe dit ook met de andere kant en dan bekom je dit:

 Teken 2 boogjes op elke driehoekje


Knipt dit uit





En dan bekom je dit:
















Moet er nog verschillende maken. Ga er vanavond nog enkele proberen te maken en de rest is voor morgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten