maandag 2 maart 2015

Voornemens 2/12

De maand februari is ook al om, dus blik ik  even terug om te zien of ik mijn voornemens voor dit jaar de afgelopen maand heb waargemaakt.


In februari hebben we redelijk wat quality time gehouden met het gezin en dat ineens gecombineerd met meer beweging. We zijn verschillende keren een wandelingetje gaan maken in Landschap De Liereman.

Ook rolde er een eerste trui voor mezelf van onder mijn naaimachine.

Ik heb ook voor de eerste keer mee gedaan met een 2dehandsbeurs van de Gezinsbond en ben toch wel enkele spulletjes kwijt. Benieuwd wat jullie doen met de spulletjes van jullie kids. Via welk kanaal verkopen jullie deze?


En nu is maart al bijna 2 dagen oud. Deze maand gaat het een maand zijn van veel plezier, feestjes en reisjes. Laat deze maand maar lekker lang duren ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten