dinsdag 31 maart 2015

Femma naaiweekend in Oostende

Eindelijk was het tijd om weer op naaiweekend te vertrekken.
Deze keer was Oostende aan de beurt, nog eventjes langs Stoffenwinkel Verkempinck.
Natuurlijk weer een stofje voor Liene en Seppe mee.

' s Avonds na een lekkere maaltijd maakte ik Seppe zijn apenlampje. En gelukkig maar, want voor een aapje te maken was er geen tijd meer. (stof Stoffen Verkempinck)

 
 
 
 
De volgende dag begonnen we aan het echte werk, de retrojurk uit het Femmaboek. Toen zag ik het nog volledig zitten.
 
Maar ik had nog nooit gedriegd (of hoe schrijf je dit). Dus hup eerst stof knippen in elkaar driegen en toen bleek dat de corsage veel te lang was, dus terug los, en terug driegen.
 
 
Na weeral een heerlijke maaltijd, nog even terug naar boven en had ik gelukkig het bovenstuk toch al in elkaar staan.
 
 
Nog een paar lekkere kriekjes later en een gezellige babbel was het weeral bedtijd.
 
Deze keer zonder brandalarm ;) wat op vrijdagnacht wel het geval was, zonder veel gevolg gelukkig.
 
 
Op zondagvoormiddag  de jurk nog afwerken en ze past perfect. (stofje van een stoffenverkoop)
 

 
 
Gelukkig had ik al een beetje valsgespeeld en donderdagavond  Liene haar uil (uit Feest in het Knutselbos) al gemaakt.  (stof Liesellove)

 
Zo vloog het weekend weer voorbij, maar genoten hebben we zeker.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten