woensdag 4 februari 2015

Voornemens 1/12

De eerste maand van het nieuwe jaar is al weer voorbij. Het gaat toch veel te snel.

Zoals bijna iedereen had ik ook voornemens gemaakt.

En heb mij er de afgelopen maand redelijk goed aangehouden.


Tijd voor manlief: check. We hebben samen een uitstapje gemaakt.

Tijd voor zoonlief: check. Samen veel gezelschapsspelletjes gespeeld, geknutseld.

Samen met manlief en de zoon uitstapjes maken: check. Samen gaan zwemmen, gaan wandelen, ... 

Bezoekje aan de bomma: helaas niet gelukt deze maand. Foei foei, hopelijk deze maand beter


Meer reizen: komt in orde. Tripje is geboekt

Meer bewegen: redelijk gelukt. Wilde eigenlijk tijdens zoonlief zijn zwemlessen zelf ook baantjes gaan trekken, maar dat plan valt in duigen want zoonlief wil dan bij de mama zijn.

Wat meer naaien, breien, ...: check. Heb verder gewerkt aan mijn mickey mouse sjaal. Helaas is mijn streefdoel van hem maandag af te hebben niet gelukt. Voor zoonlief heb ik nog een knikkerdoolhof genaaid.

Meer boeken lezen: is nog niet gelukt. Wel met de zoon s avonds voor het slapen gaan boekjes gelezen. Maar dat tel ik hier niet mee.


Hopelijk deze maand even goed.

Vraag me trouwens eigenlijk af waar al die wensen van goede gezondheid naartoe zijn, want heb in januari niets gemerkt van een goede gezondheid. En nu is ook zoonlief weer ziek en de mama is stilletjes aan ook ziek aan t worden.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten