zaterdag 28 februari 2015

In love ...

Op het eerste gezicht verliefd op de soft cactus stofjes en het zou iets worden maar wat. Toen eindelijk de effen kleurtjes binnen kwamen in de stoffenstraat wist ik het zeker, een setje voor zoonlief, short en hemdje. Maar een gewone short zou maar saai zijn, dus maakte ik een korte versie van de jacob broek. Het was een superpatroon, er zullen er zeker nog volgen. Het hemdje werd de Theo van zonen09. Op deze foto nog niet omgezoomd en geen knoopjes maar toch kan ik niet wachten om het jullie te tonen. Ik ben in ieder geval in love ;-)


8 opmerkingen:

  1. Knappe combinatie voor je boy! Die gaat schitteren van de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een guitige lach :-) Mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en motiverend! Moet toch ook eens aan de Theo beginnen; patroon heb ik en ook meer dan genoeg stoffen (maar dat kan niet anders met de Stoffenstraat vlakbik😉)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idd. En je hebt vorige week je voorraad nog aangevuld. Succes !

      Verwijderen
  4. coole jongen!!!!
    Heel mooi, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen