woensdag 28 januari 2015

Ritszakjes in veelvoud

De beslissing is gevallen, Liene gaat binnenkort van school veranderen. Ze gaat naar de talentenschool in Arendonk. In Ravels zijn het hele grote klassen, in Arendonk kleinere klasjes, een andere manier van werken,...
Vandaag gaan kijken in de klas en ze vond het super. Mama en papa weer opgelucht.
Ze vroeg aan mama of ik kadootjes kan maken voor haar klasje en vriendinnetjes op de andere school. Dan kan je toch niet anders dan ja zeggen.

Op internet kwam ik dit tafelzeil tegen, aangezien ze dit jaar veel over sprookjes van Efteling hebben geleerd was het perfect.

Ik ga er ritszakjes van maken, en hoop nog snoepjes van Efteling te vinden om erin te stoppen, dan nog een leuke fotokaart erbij, en klaar is kees.

Gisteren ben  ik begonnen met het knippen van de zakjes. Nu wachten op de ritsen.



Ik had nog net genoeg zeil over om twee placemats te maken voor mijn twee lieverds.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten