donderdag 2 oktober 2014

#30DayChallenge

Ik las gisteren het blogbericht van Liesellove over tijdsgebrek en stress om het huishouden rond te krijgen (http://liesellove.blogspot.be/2014/10/lieselloves-30-day-challenge.html).

Ze heeft groot gelijk en dacht bij mezelf. Ik ga meedoen.

Gisterenavond na het eten wilde zoonlief nog even naar buiten de tuin in. Ik heb dan meteen het aangename aan het nuttige gekoppeld om in het zonnetje in de tuin te werken. Gelukkig had mijn kabouter in de voormiddag het gras al afgereden zodat ik dat van mijn lijstje voor deze week kan schrappen. Maar er is nog wel veel ander werk in de tuin.
Helaas om alles in de tuin gedaan te krijgen, zat ik in tijdsgebrek want zoonlief moest op tijd naar bed.

Heeft er iemand een goeie tip tegen onkruid? Pfff ... 


PS: Vond geen andere leuke afbeelding en mijn kaboutertje is niet te koop :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten