dinsdag 22 juli 2014

Naaien

Vorig jaar had ik zin om een naaimachine aan te schaffen, aangezien ik niet wist of het wel iets voor mij ging zijn wilde ik niet te veel centjes uitgeven. Dus heb mij er eentje van Silvercress (Lidl) aangeschaft.
Wegens tijdsgebrek nog niet veel gebruikt. Zo kreeg ik enkele weken geleden een eerste naailesje van de schoonmama. En gisteren, nadat alle huishoudklusjes gedaan waren en de mannen des huizes een middagdutje deden, mij nog eens achter mijn naaimachine gezet.

In de Action had ik een tijdje geleden enkele DIY-pakketjes gekocht voor een vlaggenlijn. Het is een grote lap voorgedrukte katoen. Je meot het enkel uitknippen en aan elkaar naaien.
Mijn eerst naaiwerkje een tijdje terug was er een rondje op stikken, maar dat lukte me niet echt, dus is dit een werkje voor de schoonmama :-). Ze had er een tijdje terug enkele gedaan, zodat ik de vlaggetjes aan elkaar kon stikken. Gisteren alle vlaggetjes afgewerkt die ik kon en nadien de hulplijn even gecontacteerd of ze tijd had. Hopelijk snel weer tijd om alles af te werken zodat deze klaar is en ik aan een nieuw projectje kan starten want moet veel oefenen. Binnen 2 maanden, eind september trek ik samen met Stientje naar Spa voor het Femma-naaiweekend.

Zijn er nog die mee gaan op weekend?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten