maandag 28 juli 2014

Horror in de GFT-bak

Pff wat haat ik de GFT-bak met momenten. Vorige week was het weer zo ver: maden erin. Bah wat vies. Gooi altijd al van een kilometerafstand het afval erin, maar nu werd de afstand nog verder vergroot.
Let er al op wat ik er in doe, wanneer, hoe, ... gebruik al zo'n composteerbare GFT-zak die je op het gemeentehuis kan halen. Sinds dat we die gebruiken is het de eerste keer.

Vrijdag werd de bak geledigd dus dan ten strijde trekken om de bak proper te maken. Zondag waren eindelijk de buren in de omtrek weg, GFT-bak op straat, slechte kleren aan, tuinslang, poetsproducten bij de hand en dan maar schrobben en nadien goed schrobben onder de douche en lang.

Nadien maar eens internet bekeken wat ik nog meer kan doen ... en hun vijand nummer 1 is klimop. Laat ons dat net niet in de tuin hebben staan. Dus mensen met klimop in de tuin, laat maar een seintje kom ik af en toe wel eens een vrachtje halen voor in mijn GFT-bak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten